Korte keten is in.

De consument van vandaag is op zoek naar authentieke producten met een verhaal, en naar persoonlijk contact met de producent. Die consument wordt echter ook steeds veeleisender, de concurrentie wordt sterker en de markt is voortdurend in beweging. Je verkooppunt wordt een onderneming met . Elk verkooppunt in de korte keten vergt zijn eigen aanpak.

Daarom ontwikkelde VLAM ‘Goed Geboerd’, dat vertrekt vanuit jouw zaak. Je legt je eigen zaak op de rooster en krijgt concrete tips, op maat van jouw verkooppunt. Resultaat? Je haalt meer uit je klanten, je trekt nieuwe klanten aan, je gaat gerichter te werk en je laat de kassa vaker en/of hoger tikken. Geen dure marketingtermen, wel concrete tips om je plaats binnen de markt te verdedigen. Omdat jouw vakmanschap het waard is!

Je kan het programma thuis op je eigen tempo stap voor stap doornemen, op het moment dat je het beste past. Reken ongeveer drie maanden om het volledige traject te doorlopen. Tenslotte ontvang je een getuigschrift “Lokale marketing voor korte keten.”

Veel succes!